اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

  • ۰
  • ۰

زمان کش می آمد و من به یاد گذشته هام،

تمام تاریخ را مرور می کردم،

تشنه ام می شد، یاد پدرم می افتادم

و باز به آن جا بر می گشتم

که جلو در اتاقش سیخ وصاف بایستم

و به حرف هاش گوش کنم.

حتی فرصت داشتم به سال های بعد فکر کنم،

و او همچنان حرف می زد.

آن قدر که احساس می کردم

یک ماه گذشته است

و من مثل یک خیال در ماه دیگری هستم

عباس معروفی

عباس معروفی فعالیت خود را زیر نظر استاد گلشیری آغاز کرد و با انتشار سمفونی مردگان به شهرت رسید. از دیگرآثار او می‌توان به سال بلوا، ذوب‌شده، عطر یاس، آخرین نسل برتر و ... اشاره نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی