اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

  • ۰
  • ۰

رنو کولئوس فرانسوی با انقلابی از قدرت و نوآوری به بازار آمد تا همه رقیبانش را کنار بزند و ابهت کمپانی سازنده خود را به رخ بکشد. زیبایی رنو کولئوس که یادآور تلیسمان دوست داشتنی است، با قامت جذابش هر خریدار کراس اوری را شیفته خود می کند. گویا طی این سال های اخیر شرکت رنو تصمیم گرفته خاص بودن وجه تمایز خودروهایش شود و همه را به این چالش مهیج دعوت می کند. پس با مقاله ” با رنو کولئوس و مشخصات فنی آن آشنا شوید” همراه باشید تا بیشتر با این خودروی جنگجو آشنا شویم.

تاریخچه رنو کولئوس تاییدی بر مشخصات فنی

رنو کولئوس

شروع مقاله  “با رنو کولئوس و مشخصات آن آشنا شوید ” را با مروری بر تاریخچه  این خودرو شروع می کنیم.کولئوس ساخته برند مشهور فرانسه، رنو می باشد که اولین بار در سال 2000 در نمایشگاه ژنو برای طرفدارنش رونمایی ولی در سال 2006 روانه بازار پرتلاطم خودرو شد. رنو کولئوس سال‌ها با همان شمایل که چندان قابل مقایسه با محصولات این روزهای رنو نیست عرضه اندام می کرد.هرچند در سال 2011 نسخه فیس لیفت شده آن جایگزین شد و تا سال 2015 رنو هیچ نوآوری برای کولئوس خود به خرج نداد.

همین حالا اپلیکیشن همراه مکانیک رو نصب کن و قیمت روز تمام رنوها رو بدست بیار.

 در سال 2016 نسل دوم رنو کولئوس را که نمادی از ابتکار و با پلت فرم نیسان ایکس تریل بود که در نمایشگاه پکن رونمایی کرد. خودرویی کاملا متفاوت با نسل اول آن! طراحی رنو کولئوس را الکسیس مارتوت طراح خلاق خودروکه چند سالی می شود با شرکت رنو همکاری می کند برعهده گرفته است و با قطعیت تمام می توان گفت  نبوغش قابل ستایش است.عرضه کولئوس در ایران بوسیله شرکت نگین خودرو تامین می شود که توانست پا به پای دیگر شاسی بلندهای روز مثل تویوتا راو4 در بازار ایران پیشتاز بماند.

برای شناخت بیشتر رنو کولئوس مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید: مقایسه رنو کولئوس و کیا سورنتو مقایسه رنو کولئوس و هیوندای توسان مقایسه رنو کولئوس و نیسان ایکس تریل 

طراحی بیرونی رنو کولئوس، شکوه قدرت و زیبایی

رنو کولئوس

برای آشنایی با رنو کولئوس و مشخصات فنی آن کافیست نگاهی به این خودرو بیاندازیم، بدون شک طراحی رنو کولئوس مظهر نوآوری و جذابیت است. طراحی بسیار زیبا و اسپرت با انحناهای عضلانی و چراغ‌های LED که مختص رنو است کولئوس را سردمدار قدرت نشان می دهد که نگاه هر خریدار آرمان گرایی را به دنبال خود می کشد. قرار گرفتن لوگوی رنو در جلو پنجره کرومی آن و داشتن رینگ های آلومینیومی 18 اینچ دو رنگ کولئوس یکی از همان ویژگی های بی همتای آن است که هر خریداری، مخصوصا جوانان را برای داشتنش وسوسه کند.

در ادامه فیلم اختصاصی بررسی رنو کولئوس تولید شده توسط تیم محتوی همراه مکانیک را میتوانید ببینید

طراحی داخلی رنو کولئوس: امنیت و آرامش

قبل از بررسی مشخصات فنی رنو کولئوس در مقاله ” با رنو کولئوس و مشخصات فنی آن آشنا شوید” خوب است طراحی داخلی رنو کولئوس را بررسی کنیم. طراحی داخلی کولئوس چیزی فراتر از انتظار شما را برآورده ساخته است. به محض ورود به داخل خودرو حس بودن در فضایی متفاوت به شما دست می دهد. همه چیز از یک دستورالعمل حساب شده با ریزه کاری های فوق العاده خبر می دهد. مواد اولیه باکیفیت، ظرافت و لوکس بودن سه جزء اصلی طراحی کابین رنو کولئوس هستند که در کنار فضای کاملا جادار آن برای سرنشین های جلو و عقب راحتی بی اندازه یی را به خریداران هدیه داده است.

طراحی داخلی کولئوس

داشبورد زیبای کولئوس و صفحه نمایشگر لمسی درمرکز آن، نورآوری در نورپردازی برای آن دسته از افرادی که دوست دارند گاهی با تغییر نور به محیط کابین خود حال و هوای تازه ای ببخشند، ارگونومی بودن صندلی ها و داشتن روکش چرمی، قطعات کروم داخل اتاق و سانروف پانوراما، همه و همه تلاشی برای اول بودن کولئوس است.

 اگر نیاز به پول نقد دارید و میخواهید فورا رنو کولئوس خود را بفروشید اینجا کلیک کنید

مشخصات فنی رنو کولئوس

مشخصات فنی کولئوس

در بخش مشخصات فنی رنو کولئوس باید بدانید که پیشرانه این خودرو در دو نسخه دیزلی و یک مدل بنزینی ارائه شده که در ایران نسخه بنزینی آن کاربرد دارد. طراحی پیشرانه 4 سیلندر خطی با حجم معادل 2.5 لیترکولئوس، به توربور شارژر وابسته نیست و این برای کولئوس قدرتمند بخاطر کاهش مصرف سوخت و عدم تاخیر توربو یک وِیژگی مثبت ارزیابی می شود. پیشرانه خودروی فرانسوی-ژاپنی می تواند 226 نیوتن متر گشتاور و قدرتی معادل 170 اسب بخار تولید کند. خودرو به گیربکس اتوماتیک CVT  و سیستم چهار چرخ متحرک مجهز است.

  • ۹۸/۰۳/۲۴
  • حسین مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی