اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت فیات سینا سال 88

فیات، شرکت خودروساز ایتالیایی است که در سال 1899 میلادی تاسیس گردیده و یکی از بزرگترین کمپانی‌های خودروسازی جهان به شمار می‌آید. فیات جهت رقابت با سایر شرکت‌های ایتالیایی استراتژی ویژه‌ای داشت و آن هم خرید رقبا بود و بر اساس همین استراتژی، هم‌اکنون بزرگترین شرکت خودروسازی ایتالیا به شمار می‌رود! فیات سینا، مدل سدان خودروی پالیو است که با قیمت ارزان خود در صدد رقابت با سایر سدان‌های بازار بود. این خودرو برای اولین بار در سال 1388 وارد بازار کشورمان شد ولیکن با استقبال خوبی مواجه نشد.

 

 

 

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت سیتروئن c5 از سال 2006 تا 2011


سیتروئن یکی از شرکت های معتبر فرانسوی در صنعت خودرو است که از سال 1919 میلادی تاکنون توانسته بخش عمده ای از پیشرفت های صنعت خودرو در زمینه های مختلف را به نام خود ثبت کند. شرکت پژو با خرید بخشی از سهام شرکت سیتروئن در سال 1974 میلادی و با حمایتی که از طرف دولت فرانسه از این شرکت انجام شد، برند پژو سیتروئن را تشکیل داد. پس از استقبال مناسب مردم ایران از سیتروئن زانتیا، سیتروئن C5 به عنوان نماینده ای جدید از این خودروساز فرانسوی در ایران روانه بازار گردید. سیتروئن C5 یکی از اعضاء خانواده سری C سیتروئن است که اولین بار در سال 2000 میلادی ورود این سری محصول به بازارهای جهانی آغاز گردید. طراحی زیبا و خاص سیتروئن C5 و همچنین تنوع موتورهایی که برای این خودرو در نظر گرفته شده، آن را به محصولی پرطرفدار در کشورهای مختلف بدل کرده است. از خودرو سیتروئن C5 مدل های 2006 به بعد در ایران وجود دارد.

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت وانت مزدا دوکابین از سال 80 تا 95


بدون شک وانت مزدا در بین خودروهای مناسب برای حمل و نقل بار، یکی از محبوب ترین خودروهای این حوزه است. این خودرو اصالتاً ژاپنی توسط گروه خودروسازی بهمن در کشور ایران تولید می شود. اولین بار در سال ۱۹۷۷ میلادی و در کشور ژاپن این خودرو پرقدرت توسط شرکت ماتسودا با برند تجاری مزدا روانه بازار شد. تفاوت های فاحش این خودرو با دیگر محصولات هم رده اش باعث شد تا این محصول خیلی زود گوی رقابت را از دیگر رقبا برباید. در ادامه با همراه مکانیک همراه باشید تا با ویژگی های این خودرو بیشتر آشنا شوید.




  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت اپل کورسا سال 2014

پس از یک غیبت طولانی شاهد حضور مجدد محصولات اوپل در بازار کشور هستیم. این بار، اوپل با محصولاتی چون کورسا، آسترا، امگا، وکترا و ... وارد بازار کشور شده است ولیکن آنچنان که باید با استقبال خوبی مواجه نشده است؛ دلیل این امر را بیشتر باید در استراتژی شرکت واردکننده جستجو نمود تا کیفیت محصولات اوپل. اوپل کورسا خودرویی هاچبک است که در دو مدل ۳ و ۵ در تولید شده است؛ لازم به ذکر است فقط مدل ۵ در آن وارد بازار کشور شده است. با وجود رقبای سرسختی چون هیوندای i۲۰، یاریس هاچبک و ...، کورسا مسیری دشوار برای نفوذ در بازار ایران دارد.


  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت نیسان زامیاد از سال 83 تا 97


اسم نیسان با نیسان آبی (حتی آبی وحشی) در ذهن ایرانیان گره خورده است که لطیفه‌های نغز و شیرینی هم در اطرافش دیده و شنیده می‌شود؛ البته در عالم واقع سایر رنگ‌های آن نیز موجود است. نیسان زامیاد، وانتی قدیمی و باسابقه است که توسط زامیاد، از زیرمجموعه‌های سایپا، تولید می‌گردد. با تمامی مزایا و معایب، نیسان سهم  عمده‌ای از حمل و نقل جاده‌ای را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود بهبودهای قابل توجهی در آن بوجود آید تا بهره‌وری و ایمنی آن به سطح قابل قبولی برسد. کابین خودرو بسیار خسته‌کننده و ملال‌آور بوده و هیچ خلاقیتی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد از پلاستیک خشک استفاده شده است و قطع به یقین پس از مدتی دچار سروصدا خواهد شد، مشکلی که اگر سوار نیسان شده باشید قطعا متوجه آن شده‌اید. مونتاژ قطعات کیفیت پایینی داشته و به هیچ وجه انتظارات را برآورده نمی‌نماید. صندلی‌های خودرو راحت نبوده و در مسافات طولانی موجبات ناراحتی سرنشینان را به وجود می‌آورند. این خودرو فاقد امکانات و آپشن‌های معمول است به طوریکه سایپا در وبسایت خود از فرمان دوتکه به عنوان آپشن نام برده است!


  • حسین مو