اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت نیسان ایکس تریل از سال 2016 تا 2017

 

کمپانی نیسان پس از چند سال دوری از بازار ایران، دوباره با محصولاتی چون جوک و ایکس تریل برگشته است که هرکدام در نوع خود وزنه بسیار سنگینی برای این شرکت در برابر رقبا محسوب می‌شوند. ایکس‌تریل را می‌توان یکی از معقول‌ترین و کاربردی‌ترینSUVهای بازار جهانی دانست که در دو مدل ۵ و ۷ نفره (آپشنال) ارائه می‌گردد که به نحوی پرچمدار محصولات نیسان به شمار می‌آید. این خوردو با ظاهری جذاب و سواری نرم و دلنشین؛ رقیبی بسیار سرسخت برای خودروهایی چون سانتافه، سورنتو و ... است و قطع به یقین گزینه‌ای قابل اعتنا برای خرید یک خودرو SUV خواهد بود.

 

 

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت میتسوبیشی اوتلندر از سال 2014 تا 2018

ما باید به تلاش میتسوبیشی نمره قابل قبولی بدهیم. زمانی که بسیاری از تولید کنندگان در استراحت هستند و معرفی مدل های دوباره طراحی شده دنبال میکردند، ولی میتسوبیشی اوتلندر۲۰۱۶ تغییرات قابل توجهی تنها بعد از دو سال در بازار ایجاد کرد. اوتلندر در این سال طراحی بدنه ای تازه داشت که دربرجسته نشان دادن جلو پنجره ماجراجویی جدیدی را آغاز کرد، در حالی که امکانات استاندارد اضافی را در تمام صفوف گسترش داد. ولی آیا این به روز رسانی ها برای بالابردن اوتلندر از فرش به عرش کافی است؟

متاسفانه اوتلندر ۲۰۱۶ تنها توانست رتبه معمولی را درتست ما بدست آورد، درست مثل سال قبل و سال قبل از آن. آزمون های گسترده ما از مدل ۲۰۱۶  نشان داد که تغییرات عمدتا سطحی هستند. میتسوبیشی پلت فرم های پیشرفته متعددی برای افزایش رانندگی و کیفیت کنترل ذکر کرد ولی تست هر دو خودرو برای نمایش این روند ناموفق بود چه در مسیر آزمون ما یا در رانندگی روزمره.


  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت میتسوبیشی asx از سال 2012 تا 2018


کمپانی میتسوبیشی از آن دست کمپانی‌هایی است که در بازار ایران آنچنان که باید شناخته‌شده نیست ولیکن محصولاتی با کیفیت قابل قبول عرضه می‌نماید. خودروهایی نظیر لنسر، اوتلندر و ASX از تولیدت این کمپانی هستند. ASX کراس‌اوری کامپکت است که از سال ۲۰۱۰ روانه بازارهای جهانی شده است. این خودرو در این چند سال چندین بار دچار تغییر شده است که آخرین تغییرات آن در نسخه ۲۰۱۶ انجام گردیده است تا مدل ۲۰۱۷ با ظاهری جذابتر و خشن‌تر روانه بازار گردد. داشبورد خودرو ساده و محتاطانه طراحی شده است و در آن خبری از خلاقیت‌های نمای بیرونی خودرو نیست. در طراحی کابین از رنگ خاکستری تیره و سیاه استفاده شده است و همین امر تا حدی فضای داخل را دلگیر می‌کند. در طراحی داشبورد نیز از پلاستیک خشک استفاده شده است که برای خودرویی در این سطح قابل قبول نیست. صندلی‌ها به اندازه کافی راحت بوده و حفاظت خوبی از بدن سرنشینان دارند. کابین خودرو جادار بوده و برای سرنشینان جلو و عقب فضای لازم وجود دارد. در حالت کلی باید اذعان داشت که طراحی داخلی خودرو در سطح سایر رقبا قرار نداشته و نباید انتظار یک کابین لوکس از این خودرو داشته باشید. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم ورود بدون کلید با قابلیت استارت خودرو با دکمه، سردکن داخل محفظه داشبورد، شیشه‌های برقی،  گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، سقف پانوراما، گرمکن آینه‌های جانبی و شیشه عقب و ... اشاره کرد.


  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت بنز e کوپه سال 2012

به دلیل طراحی زیبا  و منحصر به فرد مرسدس بنز  E کلاس لوکس ترین خودرو در گروه خود است . داخل اتاق این خودرو با بکار بردن آلومینیوم پولیش شده و قسمت های چوبی دست ساز ترکیبی از تکنولوژی و هنر است.

پنج نوع موتور مختلف مورد استفاده در مرسدس بنز E کلاس برای استفاده از انرژی سوخت های بنزین، دیزل و یا انرژی الکتریکی ساخته شده اند. سه موتور بنزینی 6 سیلندر  و 8 سیلندر توربو و یک موتور ترکیبی بنزینی الکتریکی انتخاب های شما هستند.

سامانه فعال کمکی بین خطوط ، سامانه فعال کمکی نقطه کور، سامانه کنترل کامل اتومبیل در راه، سامانه رادار جلو، سامانه کروز کنترل با سامانه کمکی فرمان و سامانه کمکی عبور و مرور از کنار و  تشخیص عابر پیاده ، همه اینها مرسدس بنز کلاس E را خودرویی آگاه و باهوش جلوه میدهد.

  • حسین مو