اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت ایمپین از سال 2007 تا 2008

ایمپین خودرو سواری خوب و با کیفیت (با توجه به قیمت آن) است که تا زمان فعالیت شرکت زاگرس خودرو توسط این شرکت توزیع می‌شد. این خودرو طراحی و تولید کشور مالزی است که در ایران طرفداران خاص خود را دارد. پس از توقف فعالیت شرکت زاگرس خودرو، تعدادی از این مدل ۲۰۰۸ که در گمرک چابهار مانده بود بعد از هشت سال ترخیص و در سال ۲۰۱۶ با وجود رقبای جدید و اتومات به دلیل کیفیت خوب آنها، در داخل به فروش رسید. این خودرو از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۸ در مالزی تولید می‌شد. با توجه به مدل‌های قدیمی میتسوبیشی و تبدیل آنها به پروتون‌ها، شرکت مالزی تصمیم گرفته است تولید ماشین خود را داشته باشد. Impian ،  یعنی "به حقیقت پیوستن رویا"، ممکن است این خودرو یک ماشین رویایی برای همه نباشد، اما اگر به دنبال یک ماشین خانواده خانوادگی ارزان قیمت باشید؛ مطمئنا این خودرو ارزش دیدن دارد. جایی که Impian شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد در تجهیزات استاندارد آن است، مانند کیسه های هوای جلو در دو طرف و جانبی، سیستم ترمز ABS، کنترل کشش، دزدگیر، قفل مرکزی از راه دور، آلیاژ بدنه، تهویه مطبوع، و پنجره ها و آینه ها که تمام آنها در  بدنه آن جای گرفته‌اند.



  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت ولوو C70-T5 سال 2013

بیشتر مردم ایران، ولوو را با خودروهای سنگین می‌شناسند ولیکن چند سالی است که سواری‌های این کمپانی معروف سوئدی به طور محسوسی در خیابان‌ها دیده می‌شوند. سواری‌های ولوو به لطف زیبایی و جذابیت ظاهری، ایمنی بالا و امکانات مناسب با استقبال خوبی در بازار ایران مواجه شده است. یکی از این خودروها C70 است که در خانواده‌ کروک‌ها جای گرفته و به شدت جذاب و شیک است. مدل C70 از سال 2006 تا 2013 و با دو نوع موتور دیزل و بنزینی در سوئد تولید شده است. با وجود مدل‌ها و تیپ‌های متنوع صرفا مدل T5 بنزینی و کروک آن در ایران اجازه ورود و ترخیص یافت.



  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

 

قیمت بنز E300 از سال 2010 تا 2013

بنز E300  در برخی مشخصات با مدل قبلی متفاوت است؛ از جمله این که موتور آن 3498 سی سی بوده و 6 سیلندر و 24 سوپاپ دارد. حداکثر سرعت در این مدل 250 کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تا 100 در آماری بهتر ظرف مدت 7.1 ثانیه طی می شود.

با توجه به موتور قوی تر و مشخصات فنی بالاتر حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور نیز در بنز مدل E300 بالاتر از E200 هستند. حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور بنز سدان E300به ترتیب 248 اسب بخار بر 6500 دور در دقیقه و 340 نیوتن متر بر 3500 دور در دقیقه هستند.

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت بنز e280 از سال 2005 تا 2008

این سدان کشیده و لوکس با چراغ های جلوی خاص به خودش، دارای موتور ۲۴۹۶ سی سی می باشد و از ۷ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک بهره برده است. همین طور در نسخه دنده دستی با ۶ دنده همراه است. بنز E۲۸۰ ۶ سیلندر و ۱۶ سوپاپ داشته و حداکثر قدرت آن به ۲۳۱ اسب بخار بر ۶۰۰۰ دور در دقیقه می رسد. ۳۰۰ نیوتن متر بر ۲۵۰۰ دور در دقیقه نیز گشتاور آن است. حداکثر سرعت این بنز سواری جوان پسند، ۲۴۸ کیلومتر بر ساعت بوده و نیز شتاب صفر تا ۱۰۰ در عدد قابل قبول ۷.۳ ثانیه قرار می گیرد.

  • حسین مو