اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

اشعار به یادماندنی

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

در این وبلاگ، سعی میکنیم اشعاری به یاد ماندنی از شعرای معروف معاصر و کهن را ارایه نماییم.

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

قیمت پژو RDi از سال 82 تا 85

پژو RD برای اولین با در سال ۷۸ تولید شد ولیکن به دلیل برخی مشکلات بالاخص نبود کولر، فرمان هیدرولیک و سیستم انژکتوری با استقبال خوبی مواجه نشد؛ به همین دلیل ایران‌خودرو به صرافت بهبود این خودرو افتاد تا اینکه با ایجاد تغییراتی خودرو پژو RDi در سال ۱۳۸۲ روانه بازار شده و تولید آن تا سال ۱۳۸۵ ادامه پیدا کرد. مدل ۱۳۸۵ این خودرو در محدوده قیمت ۸ میلیون تومان قرار داشته و در صورت برخورداری از سلامت فنی می‌تواند صرفا برای جابجایی در مسافات کوتاه استفاده شود.


 

 

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت سایپا کوییک 1397

قیمت سایپا کوییک 1397

کوئیک محصولی جدید از گروه خودروسازی سایپا است که مشابهت‌های بسیاری با ساینا دارد و چندان هم پربیراه نیست که آنرا ساینای هاچبک بنامیم. سایپا تمامی سعی خود را کرده تا محصولی جذاب را روانه بازار نماید ولی آنچنان که باید در این امر موفق نبوده است. البته باید اذعان داشت که کوئیک نسبت به سایر محصولات این خودروساز جذابتر است. این خودرو در سه تیپ دنده‌ای ساده، اتوماتیک فول و اتوماتیک فول پلاس عرضه شده است. شاید بتوان گفت که کوییک ارزانترین خودروی اتومات بازار است ولی هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست مخصوصا اگر پای خودروساز ایرانی در میان باشد لذا در هنگام خرید باید تمامی گزینه‌ها را مد نظر داشته باشید.

 

 

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

لیست قیمت محصولات ولوو در همراه مکانیک

ولوو، (به سوئدی: volvo) شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن است. از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است.

 

بیشترین شهرت این شرکت مربوط به بخش کامیون‌های ولوو یا همان ولوو تراکس است که هم‌اکنون قدرتمندترین کِشَنده دنیا را تولید می‌کند و از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کامیون‌سازی در جهان است.

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت نیسان ماکسیما از سال 81 تا 91

نیسان که شرکتی ژاپنی است در سال ۱۹۳۳ بنا نهاده شد و در سال ۱۹۷۷ اقدام به تولید اولین نسل ازخودرویی به نام ماکسیما کرد که تاکنون هفت نسل و مدل از آن را راهی بازار کرده است.

شرکت پارس خودرو از سال ۲۰۰۱ (۱۳۸۰) اقدام به مونتاژ ماکسیما و ارائه آن به بازار ایران کرد. ماکسیمای مونتاژ شده توسط پارس‌­خودرو محصول سال ۲۰۰۰ نیسان بوده و در کلاس خودروهای سدان E Segment قرار دارد.

ماکسیما طراحی بدنه ساده و در عین حال هماهنگی دارد و با این که خودرویی نسبتاً قدیمی محسوب می­شود هنوز هم ظاهری دلچسب دارد. چراغ‌­های جلو و عقب در تناسب با هم بزرگ طراحی شده­‌اند. سپرها کوتاه و خالی از خطوط خاص و جلوه‌دهنده هستند که در زیر سپر جلو دهانه‌ای کوچک و عریض و در دو طرف آن مه‌شکن­های بزرگ قرار گرفته­‌اند. خطوط بر روی کاپوت با عمق بسیار کمی شکل گرفته‌اند که در کاپوت همراه با جلو پنجره ساده جذابیت چندانی را ایجاد نمی­‌کنند. کناره­‌های خودرو صاف بوده و هیچ برجستگی  چشم نوازی را نمایان نمی­‌کند و فقط ضربه‌­گیرهای روی درهاست که به چشم می­‌آیند. دستگیره‌های در نیز نقره‌ای و به اصطلاح کرومی هستند. در قسمت عقب که چراغ‌­ها کاملاً بزرگ هستند جز نوار نقره‌ای بالای پلاک و آرم نیسان چیز دیگری نخواهید یافت که نظر شما را جلب کند. بال نصب شده بر روی در صندوق بزرگ و برجسته است و چراغ ترمز سوم در وسط آن قرار گرفته است. ماکسیما در نمای کلی بزرگ جلوه می­‌کند و طول، عرض و ارتفاعی برابر ۴۹۳۰x۱۷۸۰x۱۴۳۵ میلی‌متر دارد.

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت نیسان قشقایی پارس خودرو از سال 90 تا 91


نام خودروی نیسان قشقایی که از ایل قشقایی ایل بزرگ ترک زبان در جنوب و جنوب غربی ایران (استان فارس) گرفته شده است در کارخانه ساندرلند انگلستان تولید شده است. طراحی قوی، عملکرد مناسب گیربکس و سرهم کردن مناسب قطعات از ویژگی‌های این خودرو به‌حساب می‌آید.

شکل اصلی خودروی نیسان قشقایی از سال ۲۰۰۸ به بعد تغییر نکرده، اما تغییرات جزئی اعمال شده در سال ۲۰۱۰، باعث افزایش جذابیت و کیفیت این خودرو گردید. خودرو قشقایی خودروی شاسی‌بلندی است که استایلی مشابه خودروهای کوپه دارد، البته بدلیل پنجره‌های کوچک عقب این خودرو، رانندگی با دنده عقب می‌تواند کمی دشوار باشد.

  • حسین مو
  • ۰
  • ۰

قیمت نیسان پاترول 4درب از سال 70 تا 82

یکی از محبوب ترین شاسی بلندهایی که بیش از نیم قرن است که هنوز طرفداران خودش را دارد نیسان پاترول است که در دو مدل پاترول 4 درب و پاترول 2 درب تولید شده است و برای هر دو مدل دو موتور 6 سیلندر و 4 سیلندر قابل انتخاب است.

این خودرو در کلاس خودروهای شاسی بلند قرار می گیرد و می توان گفت خودرویی آفرود است و از ایمنی بالایی برخوردار است اما معایبی هم دارد که می توان به مواردی مثل : شتاب کم در برابر مصرف سوخت بالای آن به ویژه در شهر ، استفاده از قطعات بی کیفیت در داخل کابین و خشکی سیستم فنربندی یا همان تعلیق آن اشاره کرد.

اگر اهل سفر هستید و راحتی و فضای بیشتری نیاز دارید حتماً  پاترول 4 درب را انتخاب کنید ولی اگر مصرف سوخت و ظاهر و ابعاد ماشین برای شما در اولویت است پاترول 2 درب گزینه ی بهتری است.


  • حسین مو